вівторок, 28 січня 2014 р.

Як правильно рекламувати свою бібліотеку?


3 коментарі:

  1. Мені сподобалось, дореч, моя донька, яка свого часу у бібліотеці проводила досить багато часу, зараз приводить до вузівської бібліотеки своїх подруг, вчитися, у тиші, спокої, кажуть дуже ефективно, і ...ніхто не заважає, і місця досить, не так як в кімнаті гуртожитку(вже 3-х привчила туди ходити)

    ВідповістиВидалити
  2. Так, реклама завжди приваблює користувачів, але головне це повсякденна робота, яка, ніби підтверджує проголошену рекламу*)

    ВідповістиВидалити
  3. Моє свідчення Привіт усім. Я тут, щоб засвідчити, як я отримав свою позику у містера Бенджаміна після того, як я кілька разів звертався до різних позикодавців, які обіцяли допомогти, але вони ніколи не видавали мені позику. Поки мій друг не познайомив мене з містером Бенджаміном Лі, пообіцяв мені допомогти, і справді він зробив, як і обіцяв, без жодних затримок. позику і змінив моє переконання. Я не знаю, чи потребуєте Ви якимось чином справжньої та термінової позики, будь ласка, зв’яжіться з паном Бенджаміном через WhatsApp + 1-989-394-3740 та його електронну адресу: 247officedept@gmail.com дякую.

    ВідповістиВидалити